sobota, 25 stycznia 2014

Bałwanek.

    Dawno mnie nie było na blogu - zarówno swoim jak i Waszych, do których koniecznie muszę zajrzeć jeszcze dzisiaj :) Ale podczas mojej nieobecności nie próżnowałam :) W okresie poświątecznym powstał taki oto bałwanek. To chyba z tęsknoty za śniegiem i mrozem zdecydowałam się go wyhaftować :) Jest bardzo prosty, ale ma swój urok :) Haftowałam na lnie Petit Point Belfast 32ct firmy Zweigart, który jeszcze bardziej wzbogacił obrazek i dodał zimowego nastroju...






9 komentarzy:

  1. Uroczy i ciekawy hafcik:))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.haftemszyte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczny i rewelacyjnie wpasowany w ten len :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny hafcik i świetnie dopasowana tkanina :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny len i idealnie dobrany do niego haft. Cudowny obrazek;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i jest mały i prosty, ale na tym materiale robi robi duże wrażenie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie dobrany materiał do wzorku :-)
    świetnie ten bałwanek się wpasował w kropkowe tło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również zauroczyła ta tkanina. Wzorek do niej dobrałaś super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik i na świetnym lnie. Super to razem wyszło.
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń